Google заявляє про відмову від компонентів Material Design на iOS на користь UIKit від Apple
Google поступово припиняє використання компонентів інтерфейсу Material Design для своїх додатків iOS на користь власного UIKit від Apple. У компанії стверджують, що результатом перемикання буде менше роботи для її команди розробників iOS, але, що більш важливо, ця зміна, ймовірно, означатиме, що додатки Google для iOS не будуть відчувати себе як зловмисники на пристроях Apple. Замість того, щоб підкорятися конвенціям про інтерфейс користувача Android, вони повинні виглядати і відчувати себе як належні на iOS.
Про зміну оголосив у Twitter Джефф Веркоєєн, провідний інженер Google Design на платформах Apple. Якщо цікаво, рекомендується прочитати повну тему, але Веркоєєн каже, що його команда «перевела бібліотеки компонентів матеріалів з відкритим кодом для iOS у режим обслуговування» на початку цього року. Material Design — це внутрішній набір конвенцій Google щодо дизайну, який він запровадив у 2014 році, щоб уніфікувати зовнішній вигляд своїх програм і служб на мобільних пристроях, ОС Chrome і в Інтернеті.
This year my team shifted the open source Material components libraries for iOS into maintenance mode. Why?
— Jeff Verkoeyen (@featherless) 7 жовтня 2021 р.
A 🧵...
This evolution of how we approach design for Apple platforms has enabled us to marry the best of UIKit with the highlights of Google's design language.
— Jeff Verkoeyen (@featherless) 7 жовтня 2021 р.
The result? Many custom components simply aren't needed anymore. And the ones that are, they now get more attention and focus.
The time we're saving not building custom code is now invested in the long tail of UX details that really make products feel great on Apple platforms. To paraphrase Lucas Pope, we're "swimming in a sea of minor things", and I couldn't be more excited about this new direction.
— Jeff Verkoeyen (@featherless) 7 жовтня 2021 р.
Веркоєен сказав, що Google розробив власні компоненти Material Design для iOS, але з часом виявив, що вони «повільно віддалялися від основ платформи Apple, оскільки ці основи також розвивалися з року в рік». Замість того, щоб створювати роботу для себе, заповнюючи ці прогалини, Веркоєєн каже, що Google тепер вирішив використовувати власний UIKit від Apple для додатків iOS. Він зазначає, що це «приведе до набагато більш тісної інтеграції з ОС, ніж те, що ми можемо досягти за допомогою спеціальних рішень».
Багато хто інтерпретує цю тему — включно з згадкою про «тіснішу інтеграцію» — як це означає, що додатки Google для iOS у майбутньому будуть дотримуватись конвенцій щодо дизайну мобільної ОС Apple. Наприклад, це може означати використання меншої кількості користувацьких кнопок, які виглядають так, ніби вони належать до Android.
Як прокоментував давній оглядач Apple Джейсон Снелл: «Це хороша новина. Це добре для розробників Google, яким більше не потрібно створювати користувацький код. І, що ще важливіше, це добре для людей, які використовують додатки Google на iOS, тому що, якщо пощастить, вони оновлюватимуться швидше, працюватимуть краще і відчуватимуть себе як правильні програми для iOS, а не загарбники з якоїсь іншої платформи».
Але, поки Google фактично не почне оновлювати додатки для iOS протягом найближчих років, ми не будемо знати, як він планує поєднати два підходи до дизайну. Будемо сподіватися, що це робить правильну річ і просто полегшує роботу користувачів. Побачимо.